Liity jäseneksi

MLL:n jäseneksi voit liittyä MLL:n kotisivuilta löytyvällä lomakkeella tai ottamalla yhteyttä paikallisyhdistykseesi.

Roolisi MLL:ssa on juuri niin laaja kuin haluat. Voit kannattaa yhdistystäsi niin rivijäsenenä kuin aktiivisena toimijanakin. Jokainen jäsen on tervetullut.

Tervetuloa mukaan tärkeään toimintaan iloisen joukkomme jatkoksi!

Liittymällä Vahdon MLL:n jäseneksi tuet lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointiin tähtäävää toimintaa sekä Vahdolla että koko Suomessa. Annamme jäsenillemme alennusta mm. kerhomaksuista.

Jäsenenä saat myös Lapsemme-lehden sekä jäsenten valtakunnalliset edut. MLL:n jäsenyys kannattaa!

Jäsenmaksu on 25 euroa/vuosi. Alle 15-vuotiaat voivat liittyä ilmaiseksi. Tällöin Lapsemme-lehden tilaus maksaa 8 euroa/vuosi. 18-vuotta täyttäville jäsenillemme tarjoamme mahdollisuutta jatkaa jäsenyyttä aikuisjäsenenä.