Ippen ajankohtaisia asioita

9.2.2024

Hyvät huoltajat,

On kulunut tovi viimeisestä tiedotteestamme ja olemmekin koonneet tähän teille ippen ajankohtaisia asioita.

Arki on joulun jälkeen lähtenyt taas pyörimään. Keväällä 2024 kaikki harrastuskerhot tuotetaan Ruskon kunnan harrastamisen mallin mukaisesti. Kerhot käynnistyivät viikolla 4 ja jatkuvat aina toukokuun puoliväliin asti. Kokkikerhot ovat täynnä, mutta muissa kerhoissa (kädentaito-, palloilu- ja toimintakerho) on vielä hyvin tilaa. Kerhoista on tullut tietoa koulun kautta Wilma-viestillä.

Hiihtolomalla talo on kiinni, eikä toimintaa ole.

Kevään osalta ippe on auki normaalisti koko koulun lukukauden ajan, alkaen klo 6:15 aina klo 17:00 asti.

Koulujen päätyttyä, opetus- ja varhaiskasvatuslautakunnan päätöksellä (tammikuu 2024), päättyy myös pitkä yhteistyömme Ruskon kunnan kanssa aamu- ja iltapäivätoiminnan tuottajana. Haluammekin tässä kohtaa MLL Vahdon yhdistys ry:n hallituksen puolesta kiittää kuntaa ja yhteistyökumppaneitamme kuluneista vuosista. Lisäksi kiitos teille huoltajille, palautteenne on ollut meille arvosta, ja työtä on aina pyritty tekemään täydellä sydämellä, lasten puolesta.

Monen yhteisen vuoden jälkeen on siis aika ajaa alas talon toimintoja, ja tämän takia yhdistyksemme ei valitettavasti voi myöskään järjestää kesäkerhoa tulevana kesänä.

Ippen päättäjäisiä juhlitaan yhdistyksemme järjestämän perinteisen vappuriehan ohessa, tiedotamme tästä koko perheen tapahtumasta myöhemmin erikseen.

Kerhotoiminnan päättymisestä huolimatta yhdistyksemme jatkaa toimintaansa pienimuotoisilla tapahtumilla ympäri vuoden. Näistä ilmoitamme omissa some-kanavissamme lähempänä tapahtumia.

Terveisin,
yhdistyksen hallituksen puolesta,